Forum - BOKSER.ORG
Karolina Owczarz - Wersja do druku

+- Forum - BOKSER.ORG (http://forum.bokser.org)
+-- Dział: O BOKSIE SŁÓW KILKA (/forum-5.html)
+--- Dział: Boks zawodowy w Polsce (/forum-13.html)
+--- Wątek: Karolina Owczarz (/thread-263.html)

Strony: 1 2 3


Karolina Owczarz - Adammobp - 22-02-2012 07:59 PM

Ładna, młoda pani, znana już dość dobrze w polskim środowisku bokserskim.

Brała udział w meksykańskim programie, w którym występowały bokserki. Ale jak ten jej udział tam się zakończył? Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie, proszony o napisanie. Bo raczej tego programu na żadnym polskim kanale to nie pokazywano?


RE: Karolina Owczarz - James Blad - 16-03-2012 11:11 PM

Chyba nikt nie wie...


RE: Karolina Owczarz - Zioło-Pale-Niebywale - 20-03-2012 03:39 PM

Swoją drogą to trochę dziwna sprawa z tą Karoliną,nie znam się na boksie kobiecym,ale zauważyłem że sporo osób ją krytykuje,często nawet bardzo mocno(wręcz obraża),tylko nie wiem skąd to się wzięło,przecież ona ma ledwie 3 walki zawodowe na koncie,więc to stanowczo nie pora oceniać jej klasę.A wyjazd do Meksyku to pewnie niezła szkoła,wiadomo jak tam jest traktowany boks,to religia i twardość tamtej szkoły boksu zawsze mi imponowała.


RE: Karolina Owczarz - Adammobp - 17-02-2013 01:24 PM

Wywiad z Karoliną Owczarz. Polecam przeczytać
http://www.bokser.org/content/2013/02/17/115700/index.jsp

[Obrazek: owczi%20foto.JPG]

Jak zobaczyłem to zdjęcie, to aż mi szczena opadła. Przecież gdyby ona była znana jak Adamek czy Gołota i walczyła więcej (no i z lepszymi zawodniczkami) to cały świat by się nią interesował. Miejmy nadzieję, że jaj kariera sportowa jeszcze się będzie rozwijać, że będzie miała dobrego promotora i kontrakty ze sponsorami. I każdy z nas na tym forum byłby jej wielkim fanem Big Grin


RE: Karolina Owczarz - RoyJonesJr - 17-02-2013 03:36 PM

Połowa forum miała by nawet awatary z jej podobizną Big Grin


RE: Karolina Owczarz - ManagerSilnego - 04-03-2013 01:05 PM