Forum - BOKSER.ORG
Tyson "Black" Power w Polsce - Wersja do druku

+- Forum - BOKSER.ORG (http://forum.bokser.org)
+-- Dział: O BOKSIE SŁÓW KILKA (/forum-5.html)
+--- Dział: Aktualności (/forum-27.html)
+--- Wątek: Tyson "Black" Power w Polsce (/thread-360.html)



Tyson "Black" Power w Polsce - DowneyJr - 19-04-2012 11:16 AM

Znacie jakieś szczegóły dotyczące wizyty Mike`a w Polsce ? Póki co mocno zdawkowe informacje o samym przyjeździe i żadnych szczegółów dotyczących konferencji na www.miketysonwpolsce.pl.

Jestem fotografem i chciałbym mu zrobić parę fotek, więc chętnie na PW jakieś info jeżeli ktoś coś wie. Dzięki Smile


RE: Tyson "Black" Power w Polsce - PeterManfredo - 19-04-2012 11:20 AM

On już raz miał tu być...Wziął kasę i się nie pojawił,zastąpił go Lennox Lewis a sprawa z Tysonem poszła do sądu


RE: Tyson "Black" Power w Polsce - Jerome - 19-04-2012 01:24 PM

Właśnie apropo. Babiloński podobno na konwencji WBC rozmawiał z samym Tysonem i się okazało, że ten jego przedstawiciel nawalił. Dalszych newsów nie słyszałem na ten temat.


RE: Tyson "Black" Power w Polsce - DowneyJr - 19-04-2012 08:10 PM

Jakkolwiek, gdyby ktoś miał jakieś wejściówki, albo press pass to prosze o kontakt.

to był problem z Wasilewskim, jak nie przyjechał i wziął kasę ? Czy to był jakiś babol na koniec, że nic o tym nie wiedział ?


RE: Tyson "Black" Power w Polsce - AdamekFightPL - 20-04-2012 05:11 PM

@DowneyJr

Jakim Wasilewskim? co ma do tego Wasilewski. Szczegółów negocjacji i wszystkich kruczków, które mogły być zawarte w kontrakcie nikt nie zna. Wiemy jedynie to, że Tyson miał być dostał zaliczkę, ale nie przyleciał do Polski a Babiloński miał podać Tysona do sądu. Okazało się chyba, że to coś menedżer Tysona pokręcił.


RE: Tyson "Black" Power w Polsce - Astornom - 24-04-2012 04:12 PM